четверг, 1 декабря 2016 г.

Студія образотворчого мистецтва «Золота палітра»

                                     «Всі діти – художники. Проблема в тому, щоб лишитися                                                                  художником, коли стаєш дорослим."                                                                                                                                     Пабло Пікассо

Жанна Романенко зі студійцями на обласному майстеркласі у м.Полтава 

Студія образотворчого мистецтва «Золота палітра»
була створена Романенко Жанною Олександрівною з ініціативи бувшого директора НВК №2  Сірченко Галини Михайлівни, адміністрації школи та за підтримки районного відділу освіти у 1993 році. Заняттями образотворчою діяльністю охоплені діти від 4 річного віку до 17 років  включно. Протягом навчального року формується від 6 до 8 вікових груп для щоденних занять. Заняття тривають від 35 хв (дитсадок), до 2-х годин (5-11 кл.)
Основними видами роботи є: малювання водяними, олійними, як шкільними, так і художніми, водоемульсійними, акриловими фарбами. Використовується  також природний матеріал, гіпс, пластилін,  папір, листя та плоди дерев, тощо.

Осінь прийшла. Ошибана.

Ваза з квітами. Картина із макаронних виробів.

Основним показником роботи студії є організація виставок. Організація виставок – це, насамперед, демонстрація рівня та зростання майстерності дітей в плані образотворчої грамотності, це є престижним та почесним для кожного учня. На протязі останніх років  тематика  виставок стала традиційною.





Традиційні  змінні виставки: 
1. (Створені за сезонним принципом) осіння, зимова, весняна. 
2. (Створені за календарно-обрядовим принципом) новорічна,  великодня, до визначних дат, ювілеїв видатних людей, тематичні, тощо.


Заняття художньої студії "Золота палітра".

Як правило, протягом року, ми готуємо не менш, як 4-5 змінних виставок. Також  традицією і важливим виховним моментом є створення постійно діючих виставок, або картин інтер’єрного призначення. Особливо прийнятні і ефективні колективні роботи з використанням нових матеріалів: туалетного паперу, тканини, гороху, пшона, клею, сатенгіпсу, тощо.  


Кошик з квітами. Картина із природнього матеріалу.

        Для мене важливо також, щоб діти відчували, що їхня художня праця використовуватиметься для оформлення і прикрашання інтер’єрів шкільного приміщення. Таким чином, на протязі останніх років силами студійців було оздоблено другий та перший поверх нашої школи. До активної роботи з оформлення шкільного приміщення активно залучаються випускники школи, що свідчить про результативність навчально-естетичного процесу у нашому навчальному закладі.



   




Мій клас





Комментариев нет:

Отправить комментарий